Posted on Vložiť komentár

Príklady ako vás reklamné predmety spájajú so zákazníkmi

Príklady ako vás reklamné predmety spájajú so zákazníkmi

Reklamné predmety sú skvelým pomocníkom, ako zostať so zákazníkom v kontakte. V porovnaní s inými reklamnými aktivitami sa využívajú darované reklamné predmety dva roky. Čo sú v porovnaní s takým letákom dobre využité peniaze.

Konkrétne príklady

Čítate si tento text a sedíte za pracovným stolom. Predpokladáme, že na ňom máte položené pero. Pravdepodobne obľúbené pero. Dobre sa s ním píše a máte z neho radosť. Finančný poradca, ktorý Vám ho daroval vedel, že dobré pero s potlačou si budete spájať s kvalitnou a dôveryhodnou značkou.

Pokračujme v predstavách…

Vaše obľúbené pero máte položené na reklamnom notese, ktorý ste dostali od reklamnej agentúry. Je vyrobený z kvalitného papiera a dáva Vám možnosť zapisovať si doň všetky kreatívne nápady. Všimnite si to spojenie. Vždy, keď dostanete nápad, spojíte si ho s reklamnou agentúrou, od ktorej máte notes. Zápisník, kalendáre a notesy s Vašim logom sú skvelé pre všetkých kreatívnych ľudí.

Nie. Neprestávame v predstavách.

Na stôl sa Vám určite zmestil ešte potlačený hrnček na kávu, ktorý ste dostali v prvý deň nástupu do práce. Začínate s ním každé ráno. Prečistíte si myšlienky. Debatujete s kolegami ako vyriešiť pracovnú situáciu. Držiac potlačený hrnček stále v rukách. Potlačené hrnčeky môžu byť na stole klientov každý deň.

Reklamné predmety vytvárajú spojenie medzi vašou značkou a vašimi zákazníkmi. Dajte im správny potlačený produkt, vyšitú mikinu a verte, že klienti ich budú využívať každý deň. Niekoľko rokov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.